Najznámejšie tatranské hotely, reštaurácie a obchody sa zapojili do výnimočného projektu. Cez web alebo mobilnú aplikáciu Staffino môžu turisti napísať, čo sa im na službách v Tatrách páčilo alebo vhodným komentárom prispieť k vyriešeniu nedostatkov.
Cieľom spätnej väzby je zistiť, kde je v Tatrách najlepší zákaznícky servis. Špecialista kvality z Tatry mountain resorts, a.s. (TMR) Peter Cibulka oceňuje najmä to, že vďaka hodnoteniam od ľudí manažéri zistia, kto sú ich najlepší zamestnanci, spoznajú nedostatky a slabiny poskytovaných služieb: „Všetkým nám ide hlavne o to, aby zákazník odišiel z Tatier spokojný a opäť mal dôvod sa k nám vrátiť. Priama spätná väzba je to, čo potrebujeme vedieť a nezakrývať si pred tým oči, keď chceme služby posúvať na vyššiu úroveň. Hodnotenie je pre nás cennou informáciou a výpoveďou ako sa u nás klient cíti a ako je o neho v Tatrách postarané“.
Výhodou hodnotení poslaných cez Staffino je, že všetky podnety sú zozbierané na jednom mieste, manažéri prevádzok vedia priamo reagovať na pozitívne aj negatívne komentáre a ak je na prevádzke problém, bezodkladne ho riešia. „Klienti môžu vyjadriť svoj názor na služby v reštauračných zariadeniach vo Vysokých a Nízkych Tatrách, v deviatich TMR hoteloch, v športových obchodoch Tatry Motion ako aj v liptovskom Aquaparku Tatralandia“, komentoval zavedenie aplikácie v Tatrách Peter Cibulka.
Spoluzakladateľka Staffino Katarína Klinková je presvedčená, že hodnotiaca referencia je nástrojom ako na niečo upozorniť manažérov a je zrkadlom firemnej kultúry: „Ak sa nám služby páčia nenechávame si tento pocit len pre seba, ale chceme sa s ním podeliť a rovnako aj upriamiť pozornosť na to, že na prevádzke je výnimočný človek, ktorého je hodné odmeniť. Staffino vytvára platformu pre aktívnu komunikáciu medzi zákazníkom a obsluhou a medzi personálom a manažmentom a povie nám ako sa človek v danej prevádzke cíti“.
Ako funguje Staffino: Cez nezávislý systém Staffino hodnotilo kvalitu služieb a zákazníckeho servisu už takmer 10-tisíc Slovákov. Poslali zatiaľ vyše 23-tisíc pochvál alebo pripomienok na úroveň rôznych prevádzok a inštitúcií, či prístup konkrétnych zamestnancov, ktorí sa im venovali alebo ich obsluhovali.
Komentáre
0 komentárovAby si sa mohol zapojiť do diskusie musíš sa prihlásiť, ak ešte nie si registrovaný/á tak sa registruj tu, ak si registrovaný/á môžeš sa zúčastniť súťaží, hlasovať, predávať veci v bazári.
Bez prihlásenia môžeš komentovať prostredníctvom tvojho facebook konta!