Jägermeister hľadá posilu do svojho teamu
Štvrtok 19. Februára 2015
Autor: lentila

0 komentárov

Jägermeister hľadá posilu do svojho teamu

Jägermeister hľadá do teamu osobnosť, ktorá s vášňou v srdci a nadšením pre značku skočí do slovenského gastro sveta na divoko. Hľadá sa človek schopný tvrdo a samostatne pracovať na stanovenej stratégii, so zvereným rozpočtom a s priestorom pre vlastnú invenciu. Človek, ktorý sa nebojí inšpirovať a hľadať cesty tam, kde ich ostatní nevidia. Časovo flexibilný člen teamu s ochotou cestovať.

  • ČÍTAŠ ĎALEJ? BUDEŠ TO TY?

Brand champion značky Jägermeister je neoddelitelnou súčasťou 4-členného česko-slovenského teamu. Na slovenskom trhu, kde bude primárne pôsobiť, vidíme obrovský potenciál rastu značky.

Denno-denná agenda

• Presadzovať záujmy a stratégiu značky

• Spracovávať zverený budget

• Riadiť externé agentúry

• Vyhľadávať, vyjednávať, tvoriť a osobne sa podieľať na exekúcii eventov

• Tvoriť, riadiť a podporovať aktivity sales teamu

• Vyberať a následne sa osobne starať o TOP podniky v regiónoch Slovenska

• Podieľať sa na tvorbe strednodobej i dlhodobej stratégie značky na Slovensku

Event management

Je hlavnou náplňou práce a obsahuje širokú škálu aktivít. Brand champion má na starosti aktívne vyhľadávanie a následnú realizáciu eventov.  Osobná účasť na eventoch sa vyžaduje.  Eventy neorganizuje sám, ale v úzkej spolupráci s externou agentúrou. Jeho funkcia je exekutívna a koordinačná s prihliadaním na dodržanie rozpočtu a dodania výstupného reportu.

Administratíva

Nie je nutné zlo, ale niečo, čo nám pomáha komunikovať, riešiť úlohy a vykazovať našu prácu. Teda potrebujeme, aby Brand champion zvládal / a základné administratívne potreby s úsmevom a so záujmom. Čo bude treba,   ťa naučíme. Budeš zodpovedný / á za kontrolu a vykazovanie externých spoluprác, rovnako ako aj za vykazovanie vlastnej práce smerom k svojmu nadriadenému.

  • NAŠIEL SI SA? KOHO K SEBE HĽADÁME?

Nemusíš byť zákonite expertom vo všetkom spomenutom vyššie. Potrebujeme aby si mal / a ochotu sa učiť, prirodzenú vlastnosť aktívne počúvať a bol / a si teamový hráč schopný individuálnych rozhodnutí.

Pri svojej práci budeš mať veľkú oporu v celom Jägermeister teame. Uprednostňujeme rýchlu, priamu a údernú internú komunikáciu. Vyžadujeme zdieľanie nápadov, ktoré sa následne nebojíme realizovať.

  • Prirodzené cítenie našej značky a plné stotožnenie sa s ňou
  • Skúsenosť s organizovaním eventov, pri ktorých sa cítíš ako ryba vo vode
  • Prehľad o On Trade kanále na Slovensku s prihliadnutím na regionalitu
  • Znalosť a skúsenosť v marketingovej oblasti s priamym dopadom na predaj
  • Skúsenosť s riadením teamu ľudí
  • Silnú stránku v prezentovaní s uvolnením a prirodzenosťou
  • Pokročilá znalosť MS Office
  • Vodičský preukaz typu B so zručnosťami bezpečného šoféra
  • Stredoškolské vzdelanie, ideálne v obore marketing / obchod
  • Angličtina slovom aj písmom na pokročilej úrovni (úroveň Intermediate)

Pokiaľ na teba naša ponuka dýchla a cítíš sa to byť TY, zareaguj na e-mail adresu: jagermeister@remy-cointreau.com

Ako predmet mailu použi: Výberové konanie - Jägermeister Brand champion SR.

Motivačný list si nehaj v compe. Pošli nám tvoje CV, fotku a pochvál sa najväčším úspechom, ktorý máš za sebou a predurčuje ťa k nám do tímu.

Jägermeister je distribučne dostupný dnes v Čechách aj na Slovensku. Pomocou inovatívneho prístupu k marketingu oslovuje státisíce spotrebiteľov a buduje svoju image. Jägermeister team sa podieľa, alebo sám vytvára desiatky zaujimavých projektov. V skratke sú to napríklad Jäger Vibes, JTeam alebo Spots - Unique place to celebrate art. Distribučne spadá pod spoločnosť Remy Cointreau Slovakia. Remy Cointreau pôsobí na českom, respektíve slovenskom trhu od roku 2009, kedy prevzali distribučné operácie firmy Maxxium. V jej portfóliu má dôležité miesto Jagermeister, jedna z najprogresívnejších značiek na Slovenskom trhu.

 

Hodnotenie:
Článok označený tagmi: Jägermeister team gastro Brand champion

Komentáre

0 komentárov
Aby si sa mohol zapojiť do diskusie musíš sa prihlásiť, ak ešte nie si registrovaný/á tak sa registruj tu, ak si registrovaný/á môžeš sa zúčastniť súťaží, hlasovať, predávať veci v bazári.
Bez prihlásenia môžeš komentovať prostredníctvom tvojho facebook konta!